Креативи
Вартість креативів


Попередній перегляд

Банер, що розгортається за дією користувача вліво/вправо і вниз. Складається з початкової панелі та розгорнутої. Розгорнута панель поступово заповнюється картинками одного розміру. Кількість картинок, порядок і час їхньої появи задаються під час верстки. Після того, як усі картинки відобразилися, поверх може бути показано також HTML блок i відео.

Підтримувані платформи

Desktop Tablet Phone
Windows Mac iOS Android iOS Android
Chrome, Firefox, IE10+ Safari7+, Chrome, Firefox

Вимоги до формату

Основна панель

Стандартні розміри WxH, px: 300×250, 240×350

Розгорнута панель

  • Контейнер у розгорнутому стані може бути заповнений будь-якою кількістю однакового розміру зображень.
  • Також одне зображення може бути розрізане на вказану кількість рівних частин.
  • Вага файлів: рекомендується 60KB

Відео

  • Розмір контейнера для відеоплеєра може бути заданий будь-який у межах розгорнутої панелі
  • Тип файлів: .mp4
  • Макс. тривалість: 30 сек
  • Частота кадрів: 24 к/с
  • Вага файлів: рекомендується 2.2MB

Аудіо

Ініціюється користувачем (вимкнено за замовчуванням)

Кнопки керування

  • Кнопка "X/Закрити" у правому верхньому кутку банера (дає змогу користувачеві згорнути банер)
  • Аудіо: звук увімкнути/вимкнути
  • Відео: кнопки Play/Pause

Завантажити архіви з прикладами.

Завантажити приклад HTML5

Завантажити приклад із відео

Інструкція по роботі з архівом

  1. Розпакуйте архів з прикладом.
  2. Для перегляду креативу, використовуйте сторінку https://preview.stacksandbox.com  або ж скопіюйте всі файли в папкуindex – banners – banner – body і відкрийте файл  index.html в браузері через localhost. У другому випадку потрібне попереднє встановлення та налаштування веб-сервера (наприклад, IIS для Windows, Apache для Mac OS).
  3. Відкрийте текстовим редактором файл body.html і  відредагуйте частину коду, яка знаходиться всередині тегів <body> </body>.
  1. Відредагуйте JS файли.
  2. Збережіть і заархівуйте всі використовувані матеріали в ZIP форматі (архів повинен створюватися з файлів, а не з папки, в якій ці файли знаходяться).

Вимоги до файлів

ZIP архів

Банер з усіма необхідними матеріалами повинен знаходитися в .zip архіві. Використовуйте архіви з прикладом.

HTML файл

HTML-Файл повинен містити шляхи до завантажуваних матеріалів (JS-файлів, зображень). Рекомендована назва HTML-файла — body.html.

Підключення та використання  API

globalHTML5Api підключається автоматично, викликається за допомогою методу:

Показати код globalHTML5Api
globalHTML5Api.on('load', function(Flip, Player){
  /*
    YOUR CODE IS HERE
  */
});

Усі використовувані об'єкти і методи globalHTML5Api поміщаються всередину викликаної функції.
Модулі, що підключаються, передаються як параметри функції. У прикладі вище підключені модулі Flip  та  Player. Якщо підключається кілька модулів, вони вказуються через кому.
Приклад використання globalHTML5Api.init для формату Flip:

Показати приклад коду globalHTML5Api.init
globalHTML5Api.init({
	'resize': [
		{
			'name': 'state-1',
			'width': '300px',
			'height': '250px'
		},
		{
			'name': 'state-2',
			'width': '900px',
			'height': '500px',
			'overlay': {
				'from': 'state-1',
				'left': 600,
				'bottom': 0
			},
			'onComplete': function () {
				flip.play();
				player.play();
			},
			'onStart': function () {
				document.getElementById('main').style.display = 'none';
			}
		}
	]
});

Параметри globalHTML5Api.init

Ключ Параметри Властивості Тип Опис
resize(options) Ініціалізація globalHTML5Api.resize
options Array Масив об'єктів із властивостями. Кожен об'єкт являє собою окреме положення контейнера (resizeState)
name (required) String Ім'я об'єкта
width (required) String|Number Значення ширини контейнера з банером
height (required) String|Number Значення висоти контейнера з банером
overlay Object Об'єкт із властивостями. Описує положення контейнера щодо вікна браузера
from (required) String Положення контейнера, з якого починається перекриття контенту (‘resizeStateName’)
left String Значення відступу вліво
right String Значення відступу вправо (не використовується разом з 'left')
top String Значення відступу вгору
bottom String Значення відступу вниз (не використовується разом з 'top')
onComplete Function Запуск callback функції після закінчення globalHTML5Api.init.resize.to(this.name)
onStart Function Запуск callback функції на початку globalHTML5Api.init.resize.to(this.name)

Методи globalHTML5Api.resize

Метод Параметри Тип Опис
to(resizeStateName, time, eventName) Зміна поточного положення контейнера на вказане
resizeStateName (required) String Ім'я положення контейнера, до якого потрібно перейти
time (required) Number Час анімації зміни положення контейнера
eventName  (required) String Подія, яку необхідно враховувати:

  • adExpand – розгортання контейнера;
  • adCollapse – згортання контейнера;
  • adExpandAuto – автоматичне розгортання контейнера;
  • adCollapseAuto – автоматичне згортання контейнера.
currentState() Метод повертає рядок:
resizeState.name – ім'я поточного положення контейнера;
interactive to resizeState.name – зміна положення контейнера до вказаного.

Приклад використання модуля Flip (натисніть нижче, щоб розгорнути код).

Показати приклад коду JavaScript
var s = globalHTML5Api.src;
var flip = Flip.create({
    'map': [
        [3, 2, 1],
        [4, 5, 6]
    ],
    'items': [
        [s('flip/01.png'), s('flip/02.png'), s('flip/03.png')],
        [s('flip/04.png'), s('flip/05.png'), s('flip/06.png')]
    ],
    'content': document.getElementById('content'),
    'time': 0.3,
    'delay': 0.2,
    'onReverseComplete': function () {
        globalHTML5Api.resize.to('state-1', 0, 'adCollapse');
        document.getElementById('main').style.display = '';
    }
}).appendTo(document.getElementById('container'));

Параметри Flip

Метод Параметри Властивості Тип Опис
create(options) Ініціалізація Flip
options Object Об'єкт із властивостями
map (required) Array of arrays Масив індексів, що вказують на послідовність появи елемента (item).
Кількість масивів та індексів у кожному масиві також показує, на скільки елементів буде розбитий Flip.
Є два способи передати послідовність:

  1. Використовувати тільки цілочисельні індекси (1, 2 і т.д.). Такий індекс шукає index-1 поруч (ліворуч, праворуч, зверху, знизу). Якщо такий є, то поточний буде показаний після нього. Якщо такого немає, то поточний буде відправною точкою для наступних.
  2. Використовувати комбінований спосіб із цілочисельних і складених індексів. Складений індекс являє собою рядок із двох чисел, розділених крапкою ('1.2'). Такий індекс показує, з якого положення буде відкрито цей елемент; де перше число - це номер рядка, друге - це номер за порядком елемента в рядку.
    Порядок читання індексів - зліва направо.
    Приклад комбінованого способу запису індексів:
'map': [
   [3, 2, 1],
   [4, '1.2', 2],
   ['3.2', 4, 3]
 ],

Згідно з таким розташуванням, крайній елемент ліворуч у третьому ряду буде відкритий із другого елемента в третьому ряду ('3.2')

items (required) Array of arrays | String Масив елементів, що містять абсолютний шлях до джерела зображення. У разі використання відносного шляху абсолютний можна отримати за допомогою методу globalHTML5Api.src(). Цей метод описано нижче.
Посилання на джерела зображень вказуються відповідно до елементів у масиві 'map'. Якщо вказано тільки один файл як джерело зображення, то він буде автоматично розбитий на вказану в 'map' кількість елементів.
time (required) Number Час появи кожного елемента в масиві в секундах.
delay Number Час у секундах, що додається до 'time'. Якщо з одного контейнера з'являється два і більше елементів, можна додати час затримки до появи кожного наступного елемента
content String HTML Element, який буде показаний поверх контейнера з Flip
onComplete Function Запуск функції після завершення Flip анімації (після розгортання всіх елементів)
onReverseComplete Function Запуск функції по завершенню Flip анімації у зворотному порядку (після згортання всіх елементів)
appendTo(Node) Додавання об'єкта до вказаного елемента
Node String HTML Element, в який вставляється створений об'єкт
play(time) Метод запускає анімацію Flip (розгортання елементів)
time Number (optional) Час розгортання кожного елемента; є множником для значення властивості 'time'
reverse(time) Метод запускає анімацію Flip у зворотному порядку (згортання елементів)
time Number (optional) Час згортання кожного елемента; є множником для значення властивості 'time'

Методи globalHTML5Api

Метод Аргументи Тип Опис
click(URL) Вызов клик-перехода на целевую страницу. Посилання переходу може бути передано безпосередньо в коді креативу. Також посилання переходу може бути задано з шаблону заливки креативу в користувацькому інтерфейсі. Посилання, задане в коді, має більший пріоритет, ніж посилання, задане через шаблон, що може призвести до конфлікту. Тому для передачі посилання обов'язково використовувати тільки один із доступних способів.
URL (optional) String Посилання переходу
src(URL) Метод повертає абсолютний шлях до файлу
URL (optional) String Відносний шлях до файлу

Зображення

Підтримувані типи файлів: .jpg, .png, .gif, .svg.

Відео

Якщо креатив містить відео, скористайтеся інструкцією Додавання відео в HTML5 банер.

Облік подій

  • View/ Перегляд
  • Confirmed view/ Підтверджений перегляд
  • Click/ Клік
  • Expand by user/ Розхлоп банера користувачем
  • Auto-expand/ Автоматичний розхлоп банера
  • Collapse by user/ Згортання банера користувачем
  • Auto-collapse/ Автоматичне згортання банера
  • Play/ Запуск відеоролика
  • Pause/ Пауза
  • Sound on/ Увімкнення звуку
  • Sound off/ Вимкнення звуку
  • Progress (firstQuartile, midpoint, thirdQuartile, complete)/ Перегляд відеоролика (перша чверть, середина, третя чверть, закінчення)

З питань технічних вимог до банерів, будь ласка, звертайтеся до менеджера підтримки вашого акаунта.

Оновлено 23 січня, 2024